Alla inlägg under augusti 2009

Av Micaela - 13 augusti 2009 11:22

Dagens uppgift blir att köpa ett presentkort på Ikea. Ska på en inflyttningsfest imorgon så då passar ju Ikea rätt bra! Hoppas att hon som ska få presentkortet inte läser min blogg. :p


Ikväll blir det filmkväll/dubbeldate hemma hos mig. Sötis Linnea och fredde och min Christopher kommer och vi ska köpa pizza. Mys!


Hörs sen, pusss!



Av Micaela - 12 augusti 2009 22:56

Tjoho! 

Idag har jag varit i täby och shoppat massor! Måste säga att jag är riktigt nöjd med köpen! Det var en mycket trevlig dag iaf med mamma! :)


Alla mina inköp Alla mina inköp :)

 Supersnygga skor från Zara 679 kr

 Underbar parfym även den från Zara 149 kr

 Fina (och billiga) shorts från HM 199 kr

 Grym skinnjacka från Zara 599 kr

Av Micaela - 10 augusti 2009 21:41

Jävlar, vilken slapp dag!


Sov i sigtuna hos pojken i natt och slappade med honom hela dagen. Vid 16 ringde mamma och sa att vi skulle laga mat eftersom dom var tvugna att jobba sent så vi åkte och handlade mat på ICA.


Måste skryta lite om måltiden, den blev väldigt lyckad och alla verkade tycka den var god! Tyvärr... eftersom detta kan betyda att man tvingas laga mat fler dagar :P


Nu slappar jag ännu mer och gör verkligen ingenting. Sitter och dricker vatten och skriver. Jävligt avslappnande faktiskt. Älskar smattrandet från tangenterna från just det här tangentbordet :)


PUSs alla!

Av Micaela - 7 augusti 2009 11:22

I eftermiddag blir det tåg in till ulriksdal där jag ska möta upp pojkvännen och hans syrran för att sedan ta bussen in till stan och kliva ombord på birka cruises. 


Efter båtresan blir det landet med crille också :)


Vet att det kommer bli en toppenhelg!

Hörs efter den! PUSS 

Mys
Av Micaela - 7 augusti 2009 11:06

Ledsen att jag inte har bloggat på över en månad. Det har varit så mycket som hänt nu under sommaren. Den mesta tiden har jag spenderat på beachen eller vid poolen och har då inte haft en tanke på att blogga. Dessutom har det varit ganska svårt att få tillgång till en dator regelbundet.


En sak till som gör att jag blir galen är greklands tangentbord. Det var lite mer logiskt i spanien - de har ju i alla fall samma bokstäver som vi här i sverige.


Sen är det ju ganska sjukt att man ska behöva ha dåligt samvete för att man inte har bloggat på länge. Varför bloggar man egentligen? Det känns nästan som att folk har börjat tröttna. Den värsta blogghysterin är över och nu har min bästa vän tagit bort sin blogg...


Jag får se hur jag gör och hur det går med mitt bloggande.


Puss alla! 

Presentation

Omröstning

Hur mycket shoppar du för varje månad?
 Under 100 kronor
 Mellan 100 och 500 kronor
 Mellan 500 och 1000 kronor
 Mellan 1000 och 2000 kronor
 Mer än 2000 kronor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards