Alla inlägg under juni 2009

Av Micaela - 21 juni 2009 11:15

Menade inte att skrämma någon med det märkliga blogginlägget igår. Nu är det lugnt och solen skiner.


Idag ska jag och Linnea sola och ta det lugnt medan våra familjer sitter i bilen 60 mil för att komma hem. På torsdag är det våran tur. Nu är det bara att njuta av det härliga vädret som SMHI har lovat oss varje dag ända till hemresan.


Christopher och jag har ju startat en brunhets-tävling. Jag tänker vinna den. That's it! Så good luck Chris! Oj vad mycket svengelska det blev nu. Ska hålla mig till svenska i fortsättningen!


Puss!

Av Micaela - 21 juni 2009 00:31

Nu är jag arg. Kan inte säga så mkt mer för tänker inte lägga ut heeeela livet på internet.


God natt!

Av Micaela - 20 juni 2009 13:28

Sol, sol, midsommar! Det är helt underbart. Sov bort halva dagen idag men annars känns det bra. Nu ska jag ut och lägga mig i solen och njuta av sommaren.


PUSS ALLA


Av Micaela - 19 juni 2009 23:27


Shoppingsugna?



Midsommarfirande i falkenberg. Massa våfflor, chokladhjul och glada människor!



Jag och syrran framför stången. Det blev för kallt så vi stannade inte tills barnen började dansa. Lika bra det kanske :P



Jag och bästa vännen Linnea, love you girl!!



Midsommar med vännen :)




En härlig bild på mammorna :)

Mys
Av Micaela - 19 juni 2009 13:20

Ungefär såhär glad är jag!


midsommar


Om man nu kan jämföra sig med en blomma....

Mys
Av Micaela - 19 juni 2009 13:14

Mitt liv känns så underbart just nu! Sitter med min bästa vän och hennes familj och min egen såklart i en mysig stuga på västkusten. Hemma sitter en jättegullig kille och väntar på mig. Saknar dig lite faktiskt :)


Idag ska vi frossa jordgubbar och jag har på mig en jättefin klänning.


Studenten är avklarad och jag känner mig så fri! Nu väntar bara cidern och skumpan på bordet. Vi hörs kanske sen i dimman :P


PUSS

Av Micaela - 19 juni 2009 00:18

Åh har köpt massa massa massa fina saker! Tex en skinnjacka, fem jättefina väskor, två par skor, massor av fina nagellack och en ny rouge. En mascara, ett linne, två handdukar som jag tänker ha med till Zakynthos, en helt ny supersnygg resväska! Den är röd och jättebra. Den kommer också få hänga med till Grekland!


Jaja, nog om detta. Mycket har jag köpt i alla fall. Nu ska jag ta och sova. Är lite trött faktiskt.


Passar på att lägga in en gammal bild som jag använt tidigare i bloggen.


Glad midsommar allihop! Puss!!



Av Micaela - 18 juni 2009 22:01

Sitter i soffan och kollar på Canalplus hits. Börjar en film nu som heter untraceable. Någon som vet om den är bra?


Hoppas på det eftersom det inte finns så mycket annat att göra här nere i stugan :)


Skriver mer sen! Pusss

Mys

Presentation

Omröstning

Hur mycket shoppar du för varje månad?
 Under 100 kronor
 Mellan 100 och 500 kronor
 Mellan 500 och 1000 kronor
 Mellan 1000 och 2000 kronor
 Mer än 2000 kronor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards