Alla inlägg under mars 2009

Av Micaela - 31 mars 2009 14:50

Åh herregud, den här veckan alltså! Har helt sjukt mycket att göra och hinner knappt andas. Imorse var jag så stressad att jag hade ont i magen. Imorgon är det nationellt prov, torsdag är det fotoreportage inlämning, vernissagekort inlämning, loggbok och till fredag är det en galen hemskrivning. Det går inte ens att beskriva hur jävlig den uppgiften är. 2 sidor med storlek 10 om postmodernism och modernism... 

    Thank god att Uffe är så snäll och sköt upp Rörlig Bild provet som vi skulle ha på torsdag till veckan efter lovet! Bästa läraren enligt mig. 

Detta innebär dock att mitt lov förlorar kvalitet en aning... men skulle ändå behövt plugga en hel del på lovet.

   Nu ska jag läsa igenom svenska nationella prov häftet. Skriver mer sen! 


Av Micaela - 29 mars 2009 23:43

Skivan igår var riktigt rolig!

Vi förade hos linnea och åkte sen in tillsammans med Carro, Ullis, Malin och någon jag tyvärr glömt namnet på. I ett något onyktert tillstånd tar vi ut pengar och en konstig man kommer fram och säger något jag inte minns. Läskig var han i alla fall.. sen ställer vi oss vid 47an som går alldeles för sällan. Tillsammans med en fullis och några andra åker vi till grönan. Enligt sl skulle vi behöva gå 100 meter men det var ju lite överdrivet eftersom stället låg 10 meter från busshållsplatsen. Vi kom in, trots att Linnea glömt sin biljett hemma. Jag kom på något märkligt sätt in utan biljett... ibland blir man ju lite sur när man betalat 100 spänn för pappersskiten och sen inte ens behöver den....

Väl inne på skivan var det drag. Vi köpte lite vin och sen var partyt igång. Alla var utklädda och snygga! Eller... ja, dom flesta åtminstone. Efter lite skumpa och ännu mer vin så dansade vi natten lång.

Ända tills stället stängde.. en timme för tidigt eftersom det helt plötsligt blev sommartid. Efter en rätt jobbig och frusen timme i väntan på att komma hem (inklusive spyor, märkliga killar och slagsmål) fick vi skjuts hem. Rätt skönt att komma hem men trots allt en jävligt trevlig kväll!

Av Micaela - 28 mars 2009 19:29

Ikväll smäller det!

Jag och Linnea är hemma hos henne och fixar oss och förar lite. Temat för kvällen är "Oj, jag kom fel". Jag och Linnea är skolflickor. Jävligt sexigt kan jag lova!

Bilder kommer efter kvällen, be patient!

puss allihopa

Av Micaela - 27 mars 2009 09:44

Här sitter jag och bloggar när jag egentligen borde ha bråttom till tåget. sista skoldagen för veckan, som by the way varit sjukt slapp. Men idag måste jag dit, för vi ska få en stor uppgift till nästa fredag så om jag inte får den idag kommer jag få ett helvete med den sen.

Skriver mer sen, nu måste jag rusa!  

Av Micaela - 26 mars 2009 12:13

Bloggen är s.k under construction, så ni får visa hänsyn ett tag framöver.. tack :) 

Av Micaela - 26 mars 2009 11:45

Så jävla skönt med en hemmadag! Jag gick upp relativt tidigt, 9.00 och tog en joggingtur i området på 20 min. Sen vaxade jag benen och tog en dusch. Super skönt! Frukosten blev en frukost/lunch som bestod av en avokadosallad.

Idag ska jag åka iväg för att se om jag kan hitta någon bra outfit till skivan på lördag. I värsta fall hittade mamma en rätt bra nöd-alternativ. Avslöjar inte vad det blir än..

Det får ni se på bilderna sen =D

puss på er! 

Av Micaela - 24 mars 2009 13:34

Tja! Idag har jag ingen aning om jag skolkar eller har inställda lektioner! Känns därför bättre att anta att lektionerna är inställda och sjukanmäla sig för man vill ju absolut inte åka in till södra och sen upptäcka att man åkt in i onödan. Det är inte tiden det hänger på, det är energin! 

Men nu sitter jag alltså där vid köksbordet och gör ingenting. Har pratat över en timme med Linnea i telen. Funderar vad man ska klä ut sig till på skivan på lördag... Jag avslöjar inte vad det står mellan. Hemlis!

Nu ska jag snart ut och springa lite i solen! Eller... det var sol förra gången jag skrev exakt det här inlägget. Sen raderade bloggagratis det innan jag hunnit publicera... sånt är livet.

puss på er! 

Av Micaela - 24 mars 2009 11:25

Tandläkarbesök idag... Det var en udda upplevelse. Helt sjuk faktiskt! Jag ber alla läsa inlägget "Läskig kärring med dobbar" på min kompis Linneas blogg http://annelinnea.blogg.se

Läser man Linneas beskrivning förstår man.... 

Presentation

Omröstning

Hur mycket shoppar du för varje månad?
 Under 100 kronor
 Mellan 100 och 500 kronor
 Mellan 500 och 1000 kronor
 Mellan 1000 och 2000 kronor
 Mer än 2000 kronor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards